torsdag den 5. marts 2015

Forårsbilleder fra haven

Helbreddet er lige så skidt som i går....så derfor vil jeg hellere vise forårsbilleder fra min have - taget i dag.


Helleborus i det ene skyggebed.


Krokus 'Creme beauty' i stenbedet og i de sorte tønder.


Vintergækker og to af de tre erantis"klumper" jeg har - de er ikke just store, men jeg håber de breder sig ad åre. Det er nemlig erantis fra min afdøde fasters have.


Allium (Det blå bed), narcissser (Frugtbedet) narcisser (Sydbedet) allium (Sydbedet)


De botaniske krokus lagt i efteråret 2014. Nedenfor ses de lidt tættere på.


Jeg synes de ser rigtig flotte ud og håber de gør som botaniske krokus plejer at gøre;  breder sig.


Her tror jeg sørme det er to af de tre kejserkroner jeg satte, i efteråret, der er på vej. Jeg ved det dog ikke med sikkerhed, da jeg aldrig før har haft kejserkroner.


Min hvide krokus 'Ard Schenk' (Surbundsbedet)


Til sidst en meget tilfreds Felix, der har nydt det gode vejr i dag. De botaniske krokus ses i baggrunden.

4 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt blomster at glæde sig over, når helbreddet ikke er i orden endnu.
    Det er ganske rigtigt kejserkroner, som er på vej op i dit bed.
    God bedring igen igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt...at mine kejserkroner er på vej...og TAK for go bedring :)

      Slet
  2. Smukke billeder, og sikke en skøn Felix, igen igen :) Jeg håber du snart får det bedre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja, Felix er en lækkermis er han :) Håber også snart jeg er frisk igen....især nu hvor vejret jo skulle begynde at arte sig.

      Slet