onsdag den 29. maj 2019

Den store bog om små haver

 Så kom den med posten :)

Nina Ewalds nye bog "Den store bog om små haver".
Indtil nu har jeg kun bladret i den, men glæder mig til at fordybe mig i den i den lille miniferie, der står for døren.

Den ser meget interessant og spændende ud - og så synes jeg jo det er sjovt, at der er billeder i fra min have. Fem styk er der blevet plads til i første del af bogen.
Anden del af bogen er præsentationer af 13 forskellige haver, heriblandt Lisbeths have :)

I morgen ser vejrudsigten ikke særlig god ud og ej heller fredag, men lørdag og søndag burde der blive tid til at komme videre ude i haven - udover jeg også lige skal forberede mig til at have elever til eksamen på mandag. ("Det forsømte forår" - er en fast del af lærerjobbet, når man er udskolingslærer.)

God weekend :)

10 kommentarer:

  1. Forhåbentlig bliver der lidt tid til havearbejde også, lige nu må du nyde den fine bog, hvor både du og Lisbeth er med i.
    Nyd dine fridage

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at få denne bog,-den er på vej.Spændende at se din have på papir!
    God læselyst og miniferie!😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret sjovt. Der er dog "kun" fem billeder fra min have i bogen :)

      Slet
  3. Det høres ut som en fin bok!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig fin - og den får rigtig gode anmeldelser rundt omkring.

      Slet
  4. Det må være spændende at kunne se sin egen have i bogen:) Tillykke med det. Hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - der er nu "kun" fem billeder fra min have i bogen, men ja, det er sjovt og spændende.

      Slet
  5. Hej Esther
    Det er en rigtig fin bog, vi er kommet med i :-)))) Og du har endda fået din bog signeret...!
    Vejret i dag er skiftende, så du kan forhåbentlig få lavet lidt lærerarbejde i dag. Den slags fast arbejde gør jo et stort indhug i fritiden ;-)
    /Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, godt nok elsker jeg mit nuværende job, men for pokker, hvor det tager af min fritid her i forårsperioden. Hvert forår føles lidt som det forsømte forår, fordi jeg altid har travlt med prøver og eksaminer, samtidig med at haven også kræver min opmærksomhed.

      Slet