tirsdag den 18. januar 2005

Dét kan hun altså ikke være bekendt!

Min veninde ringede her til aften. Vi sludrede om løst og fast, bl.a. om orkanen d. 8. januar - vi havde begge været ret heldige; Jeg var "bare" uden strøm i 16 timer og hendes drivhus var "klappet sammen".

 Temmelig hurtigt, for ikke at sige meget hurtigt, sporedes vores samtale, som så mange gange før, ind på vores store fællesinteresse; de tohjulede og så var det, at hun sagde noget hun slet ikke kunne være bekendt!!!

Hun forhørte sig, om jeg havde fri mandag-onsdag før påske, hvilket jeg kunne svare bekræftende på.
Fint, så skal vi ud og køre en masse ture...ikk'???
ARGH!! Nu gik det ellers lige så godt. Syntes jeg begyndte at kunne se en ende på ventetiden (42 dage tilbage nu!) og havde egentlig affundet mig med situationen - og så skulle hun absolut begynde at snakke om alle de ture vi skal køre .................. om 1½ måned....!

Nu er jeg bare totalt rastløs og frustreret over at der er såååå mange dage tilbage...

JEG LÆNGES FOR VILDT!!!!!!!!!!!!

 Mand, hvor jeg savner den her :o(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar