fredag den 25. februar 2005

Der er ikke noget at gøre ved det!

2005-02-25 07:37:03 Faktum er, at jeg ikke henter min motorcykel på tirsdag - dagen, hvor jeg ellers, rent forsikringsmæssigt, atter må køre på den. Vejret er simpelthen imod mig:

Jeg har længe haft på fornemmelsen, at det ville blive resultatet, fordi vinteren var så længe om at komme i gang. ØV! Så nu kommer jeg tidligst ud at køre i midten af marts :o( Selvom vejret skulle bedre sig i anden uge af marts, får jeg ingen glæde af det, eftersom jeg jo desværre skal en uge til Norge (=endnu mere sne). Så, jeg må bare pænt resignere og lade dagene slæbe sig afsted, indtil jeg atter er hjemme fra Norge - og så håbe på, at vejret har ændret sig til "kørevejr", når jeg kommer hjem igen. Hvor jeg dog bare glæder mig til atter at få et liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar