fredag den 25. februar 2005

Dovendag - fortjent

Det eneste jeg har lavet i dag er at bage en kage - en chokokage. Til gengæld har jeg hele dagen nydt, at ligegyldigt hvilket rum jeg frekventerede, så var/er der bare totalt ryddeligt og rent :o) Ellers ved jeg faktisk ikke rigtig, hvad dagen er gået med. Har vist mest siddet og surfet på nettet og læst et utal af blogs. Har også fået bestilt taxaen til i morgen tidlig; Kl. 7.15. Hvad gør man ikke for at komme til en gratis forpremiere en lørdag formiddag ? *G* Når jeg nu alligevel skal ind til "byen" i morgen - har jeg tænkt mig at besøge nogle butikker, jeg ikke lige har i nærheden til daglig, som f.eks. Matas (nærmeste ligger 14 km fra mit hjem) og få købt det der KAN JANG (Det føles nemlig som om jeg skal til at have endnu en omgang forkølelse - og det GIDER jeg bare ikke!!) Overvejer at bevæge mig en tur ned ad Vesterbrogade, det plejer at være en hyggelig gade - og ikke mindst plejer Værnedamsvej at have nogle spændende butikker - men lad os nu se - det er koldt - og jeg plejer at blive lynhurtigt træt af Københavns støj og møg og længes tilbage til landluften og ikke mindst STILHEDEN herude :o) Så det skulle egentlig ikke undre mig, om jeg allerede tog toget hjem igen før middag - vi får se :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar