torsdag den 30. juni 2005

Hvad bruger kvinder deres PC til?

Inspireret af et indlæg her om, at kvinder åbenbart mest bruger deres PC'en til søgning, må jeg lige afkræfte den ide, i hvert fald for mit eget vedkommende ;o)

Selvfølgelig bruger jeg internettet til at søge; jeg søger meget og ofte - både privat og i embeds medfør - men derudover bruger jeg sandelig også computeren/internettet til andet, for eksempel:

at skrive/læse emails
at skrive/læse i nyhedsgruppen dk.fritid.motorcykel
at læse aviser at læse og kommentere på blogs
at skrive min egen blog
at spille computerspil - dog mest udenfor mc-sæsonen ;o)
at skrive/læse på skolekom.dk (og snart Intranet)
at høre musik at skrive breve
at lave mange forskellige slags undervisningsmaterialer
at redigere fotos
at brænde CD'er
at lave covers til de brændte CD'er
at tjekke privatøkonomien
at rippe audiofiler fra nettet
at redigere i audiofiler, så de dur som lytteøvelser
at "overspille" gamle cassettebånd til computeren
at købe/downloade software
at foretage indkøb (fx. Amazon.com og pixmania.com)
at holde styr på slægtsforskningen
at indscanne fotos, artikler, tekster etc. etc.
at finde vej (krak.dk)
at fremstille broderimønstre
at bestille brochurer at finde telefonnumre
at afbestille "månedens film"

 Der er garanteret en bunke eksempler, jeg har glemt at medtage :o)

 Hvad bruger du din PC til, kvinde? :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar