mandag den 6. juni 2005

Og han gjorde det igen!

Der er altså et eller andet ved den mand! Om det er de smukke øjne, den ualmindeligt lækre kropsbehåring, skuespiltalentet eller en kombination af alle tre dele - hælder mest til sidstnævnte - skal jeg ikke kunne sige med 100% sikkerhed...

 

 ...men faktum er, at jeg IGEN lige måtte forbi Amazon, for at få lidt flere film til Joseph-samlingen: Denne gang blev det til:
The Merchant of Venice
Dust Sinbad:
Legend Of The Seven Seas

Så nu er det næsten ligefør jeg håber på rigtig dårligt vejr til weekenden, så jeg kan ligge på sofaen og glo film - Ajr, jeg vil nok alligevel hellere ud og trille ;o)

 Udover filmene (som forøvrigt er hammerbillige på Amazon; ca 7 £ pr DVD) blev det til 1 bog; En af de klammeste, men alligevel fedeste romaner jeg nogensinde har læst, nemlig Patrick Süskind's ""Perfume: The Story of a Murderer"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar