tirsdag den 21. juni 2005

Skåne droppes i første omgang

Det er nemlig lykkedes mig at få en overnatning til os på et mc-venligt hotel nær byen med det lidet flatterende navn - i hvert fald på dansk - Nossebro, beliggende ca. 20-30 km fra Sveriges største sø; Vänern. Det betyder, at vi dropper Skåne-rundturen - den nupper vi en anden dag - og i stedet kører direkte mod Göteborg, for så at køre rundt i området nord for byen resten af dagen. Nossebro er forøvrigt kun 92 km fra den svensk-norske grænse, så hvis vejret er med os, tager vi nok en lille sviptur et par km ind i Norge også, inden vi vender næsen mod Danmark igen :o) Selvom det kun er en lille tur, glæder jeg mig rigtig meget - det er jo første gang jeg skal holde ferie (omend en mini af slagsen) på mc :o)) Under alle omstændigheder skal jeg nok sørge for at få taget en masse billeder - og film - og af samme grund har jeg, da jeg bestilte DVDkameraet, bestilt et ekstra memorycard til digicam'et - vil ikke være nødt til at spare på knipseriet *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar