fredag den 17. juni 2005

Nå, den virker faktisk endnu!

Kom ellers lidt i tvivl, da jeg startede maskineriet, for efter 1 minuts kørsel ville den ikke trække. Men efter at have slukket for strømmen og prøvet igen, ville den pludselig godt?! Og nej, det er - for en gangs skyld, vil nogle nok mene - ikke min mc, jeg snakker om, derimod min symaskine :o) Det er jo ikke ligefrem fordi den er blevet overbebyrdet de sidste mange år - tror ikke jeg har syet på den siden 99 eller deromkring! Men, nu er det jo sådan, at vi har vores sommerfrokost på jobbet i morgen. Festen står i "grisefestens tegn" og når jeg nu ikke til daglig render rundt i "storblomstret påklædning", og ej heller gider bruge særlig mange penge på den slags festbeklædning, tja, så må jeg jo finde symaskinen frem. Sidst jeg var i Sverige fandt jeg noget storblomstret stof til den nette sum af 15 sv. kr/meter, så jeg købte 6 m - så der burde være nok at boltre sig med. Det var der også. Forøvrigt typisk mig at vente til sidste øjeblik med at sy klunset ;o) Så nu - her 4 ½ timer efter start, har jeg et par bukser og en lang skjorte/kaftan. Dog uden knapper, manchetter eller andet "tingeltangel" - da den formodentlig kun bliver brugt denne ene gang. Det var faktisk ganske hyggeligt at tilbringe aftenen foran symaskinen - og desuden rart at opdage jeg stadig kan finde ud af at sy lige ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar