søndag den 25. december 2005

En hyggelig jul...

 ...det var lige hvad det var. Der manglede bare intet.

 Der var en rar og hyggelig stemning, mængder af lækker julemad og desuden rekord i antallet af gaver under træet. I eftermiddags havde vi så en sjov omgang pakkespil efter en formidabel julefrokost - jo, jo, der manglede intet i denne jul :o)

 Heldigvis var vejret også med mig, så der lå "kun" rimfrost, da jeg ved godt 19-tiden her til aften satte mig på mc'en for at køre hjem.

 Hovedparten af mine julegaver står stadig på Nørrebro - men min mor kommer forbi med poserne en gang i løbet af i morgen.

 Blev begavet med bl.a. striktrøjer, en minilæselampe, (klipses på bogen) Frk. Jensens Kogebog, Katie Meluas nye CD, "Dødbringende Våben" DVD-boks, en æbledeler, Dainese 3-finger handsker - og så husker jeg ikke lige mere, resten må blive tilføjet i morgen.

 Nå, jeg er temmelig træt i låget, så vil smide mig på sofaen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar