torsdag den 22. december 2005

Julegaveindkøbsræset slut kl. 10.30 :o))

Det var - når jeg selv skal sige det - et totalt genialt tidspunkt jeg havde valgt at købe julegaver på; Jeg var hele tiden forrest i køen, forstået på den måde, at der først begyndte at danne sig en kø, når jeg var ved at betale :o))

Så, da jeg gik op mod Køge Torv ved halv 11 tiden - og kunne se hvor mange mennesker, der pludselig fyldte godt op alle steder - var det ren fryd at vide, jeg var på vej hjem :o))

Det er jo ingen hemmelighed at jeg ikke kan fordrage menneskemylder. Nu har jeg så fået pakket alle gaverne ind - og de har ringet fra værkstedet og sagt, at min lille mc er klar til afhentning.

Så nu kan det godt blive jul :o)

 Hvad angår helbreddet er jeg stadig en smule "træt" i nakke og lænd, men er helt klar til at trille på mc'en igen i morgen :o))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar