mandag den 12. december 2005

SMS fra elever

Kan se hos Many, at jeg ikke er den eneste, der modtager SMS fra elever.

For det meste drejer de sig om, hvilke lektier det nu lige var de havde for... (Har ellers flere gange fortalt dem om nytteværdien af at have en lektiebog - og bruge den til formålet!) Tsk tsk.

Dengang jeg gav dem nummeret, påpegede jeg også vigtigheden af, at de huskede at skrive deres navn i beskeden, da jeg ellers ikke ville ane, hvem beskeden var fra.

En af mine elever skulle så lige spille smart - og en aften fik jeg en SMS uden navn.

Jeg skrev så tilbage:

  "Flot - ingen afsender!" 

 Der gik ca. 1 minut, så fik jeg svar:

"Jeg er da selvfølgelig din sejeste elev!!!" 

 Med et grin sendte jeg følgende svar:

 "Så kender jeg dig ikke, for jeg har overhovedet ingen seje elever! ;-)" 

Så gik der lige et par minutter før jeg fik et totalt "usejt" svar:

  "Jamen, det er altså bare mig XXX. " 


 ....og jeg morede mig kosteligt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar