torsdag den 1. december 2005

Jeg har intet imod julepynt eller jul i det hele taget...

... men lysten til overhovedet at pynte op her i hytten er ikke rigtig tilstede. Det er for besværligt. Det må være rigeligt med lidt "pynt" her på bloggen.

 Det er ikke fordi jeg er i dårligt humør eller lign. - overhovedet ikke - jeg er vist bare doven *G* Forøvrigt er julepynt slet ikke spor praktisk at have hængende, når man har en kat som Speedy ;o) 

Der er forøvrigt en kæmpefordel ved ikke at have julepyntet; man slipper for at skulle pakke det ned igen. Min begejstring for nedtagning af julepynt er nemlig lige så stor som min glæde ved at gøre rent *G*

 Til gengæld kan jeg sagtens finde på at pynte op med serpentiner d. 31.12 - også selvom jeg holder nytårsaften alene - og det gør ikke noget, det går i stykker - hvilket det gør, når Speedy får øje på det ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar