lørdag den 7. oktober 2006

Indrømmet. Jeg er for nem!

1
2006-10-07 23:59:58
2006-10-07 21:59:58
Planen for i dag lød ellers på noget så "spændende" gøremål som stileretning, forberedelse og rengøring *gaaaaaaab*... Jeg var da også nået halvvejs med rengøringen af køkkenet, da jeg besluttede at jeg havde fortjent en lille pause... Den pause kunne jeg så meget passende bruge på "lige at få set det første afsnit af "Rome" og så atter vende tilbage til rengøringen..." Lucius Vorenus og Titus Pullo ....det lader dog til at rengøringen kommer til at vente til i morgen, for lige om lidt skal jeg se afsnit 6! Jeg er i forvejen vild med historiske film/serier - det er ikke mere end 14 dage siden jeg slugte "Jeg, Claudius" - og jeg er allerede håbløst vild med "Rome". Det lader til serien har det meste; masser af intriger, kærlighed, sex, mord, vold og selvfølgelig en god historie. At det også vrimler med mere eller mindre afklædte mænd gør jo heller ikke serien dårligere. Det er helt sjovt at få genopfrisket, hvordan en mand egentlig ser ud uden kluns på *G* Spøg til side; At Romerriget pt. har min store interesse, burde næppe komme som den store overraskelse, eftersom jeg jo render rundt i Rom om små 8 dage :o) Nå, "Rome" kalder - hyg jer. P.S. Jeg nyder forøvrigt i fulde drag at være henvist til at se serien på DVD fremfor på TV3, hvor der efter sigende er flere minutters reklameblokke end der er film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar