lørdag den 28. oktober 2006

...og der printes billeder...

2246
1
2006-10-28 13:27:06
2006-10-28 11:27:06
Ved godt jeg burde bruge dagen på noget "fornuftigt" såsom skoleforberedelse og/eller oprydning, men ikke tale om jeg gider i dag! I dag skal stå i Italiens tegn - det har jeg lige behov for efter en temmelig sej arbejdsuge, der først sluttede kl. 22 i går aftes. Derfor er printeren p.t. på overarbejde og spyr det ene foto fra Italien ud efter det andet. Ligesom jeg har lavet en collage fra hhv. Island og Prag, skal jeg selvfølgelig også have tilsvarende fra Italien, men eftersom jeg på de 6 dage i Italien fik taget 1000 fotos rækker én collage jo ikke - derfor to ;o) I aften skal jeg så igen have italiensk mad - meget lig det jeg fik i sidste weekend - og det ser jeg frem til, det smager helt fantastisk :o) Hvad gør du med dine ferieminder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar