tirsdag den 4. september 2007

Godt jeg snart har ferie!!

Det vil sige, der er nu stadig temmelig mange uger til ( 5½) - men nøj, hvor jeg trænger til den.

Tror forøvrigt, det er rigtig godt, at jeg skal en tur til Italien, for ellers ville jeg nok bruge det meste af efterårsferien på skolearbejdet, hvis jeg rendte rundt herhjemme. Mit job fylder mit liv 100% lige nu. Har slet ikke tid/overskud til at tage i klubben og bliver irriteret, når telefonen ringer og forstyrrer.

For selvom jeg synes, jeg hele tiden er beskæftiget med et eller andet skolerelateret - også når jeg ikke er på job, kan jeg mærke, at jeg er bagud og burde lave noget mere noget hurtigere og bliver irriteret på mig selv over, at jeg "skal være så længe om det"......men sådan er det vel altid, når man skifter job?!

Men - jeg glæder mig altså til den ferie, for bare huskesedlen for hvad jeg skal nå af skolearbejde i løbet af næste weekend fylder allerede et A4-ark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar