søndag den 9. september 2007

Jeg - en nusser!

Mand altså, hvor jeg nogle gange bare er en totalt nusser!

Nu er klokken allerede godt på vej mod halv 7 - aften - og har jeg måske fået påbegyndt mit nyeste projekt? Nixenbixen, nein, nope.

Jeg har nemlig været i total nusse-mode og så tager det altså en e v i g h e d at rette sølle 50 opgaver.

Jeg retter et par opgaver, ser lidt tv, spiser, læser lidt blogs, retter et par opgaver, leder efter nyt uv-materiale (Det er nu ellers meningen, at jeg skal reducere mængden af uv-materiale og ikke finde nyt. Doh!) retter et par opgaver.........Manner, hvor det tager tid *G*

Nåhm, jeg tror, at jeg er ved at være helt færdig med forberedelserne til i morgen - og da der ikke kommer noget i tv i aften, er der mulighed for, jeg kommer i gang med projektet i aften.

Jeg har dog mine tvivl, om det er så god en ide - med den sneglefart jeg arbejder med i dag *G*

Så måske jeg bare skulle smide mig i sofaen og se en film og så gå i seng?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar