fredag den 23. april 2010

Det skrider fremad

Synes jeg har nået en del denne fredag, på trods af jeg først kom i gang ved 18-tiden. 

Prøve-arbejdsplanen for denne weekend ser således ud:

Tekstopgivelser dansk 
Tekstopgivelser engelsk 
Tekstopgivelser tysk 
Engelske prøvespørgsmål 
Tyske prøvespørgsmål 
Oversigt engelske prøvespørgsmål og tekstopgivelser 
Oversigt tyske prøvespørgsmål og tekstopgivelser 
Layout og udprintning af engelske prøvespørgsmål 
Layout og udprintning af tyske prøvespørgsmål - er løbet tør for papir, Gudhjælpemig *G* 

Hvis jeg så har lidt tid tilovers kan jeg gå i gang med:

Oversigt fordybelsesområder dansk 
Layout og udprintning af fordybelsesområder dansk

 Det når jeg dog næppe, da jeg også skal nå forberedelse til mandag OG til fest i klubben lørdag aften :o)

 Nu vil jeg dog i seng. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar