fredag den 2. april 2010

Juhu - nu har jeg RIGTIG ferie...

Så blev jeg færdig med det allersidste skoleforberedelse - og tasken er pakket, så nu skal jeg bare holde fri. Fri og fri er dog så meget sagt, jeg har nogle ting jeg gerne vil nå at gøre, men det er "hyggeting", såsom at
  • montere den grønne trøje
  • strikke
  • se tv/film
  • komme lidt i haven
  • få den store mc gjort helt køreklar
  • dejunke
... og hvis jeg så får læst lidt dansk litteratur (som forarbejde til egnede tekster) så gør det ikke noget, et eller andet skal jeg jo have at læse i, nu jeg lige er blevet færdig med den sidste af mine udsalgsbøger. Jeg synes, det er helt fantastisk at jeg har TRE hele fridage foran mig. Tænk, at jeg for en gangs skyld IKKE skal sidde og spilde den sidste feriedag på skolearbejde. Det føles jo helt forkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar