onsdag den 2. februar 2011

Fru Hyacint slår til igen

Så blev min krop og sjæl atter besat af Fru Hyacint... og hele hytten er nu klar til weekenden.

 Ja, ja, ved godt det først er weekend om to dage, men jeg har siden dag 1 her i huset besluttet, at jeg ikke gider bruge min weekend på rengøring. Max lige fem minutter med støvsugeren, hvis nødvendigt.

Onsdag er min tidlige dag, og da jeg ikke en gang havde møder i dag, kunne jeg hoppe på bussen hjem allerede lidt i 11.

Blev "besat" af Fru Hyacint ved 12-tiden og her to en halv time senere er hun forsvundet igen, efterladende et hus, hvor der er tørret støv af, ordnet potteplanter, støvsuget, vasket gulve og rengjort køkken, bad og bryggers, foruden vasket to maskiner tøj. Ikke dårligt.

 Nu har jeg så lige en times tid til at læse på italiensk-lektier, inden jeg skal ud ad døren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar