torsdag den 10. februar 2011

Havetur

Når jeg nu alligevel står udenfor og ryger, kan jeg lige så godt lige tage kameraet med en tur rundt i haven,
tænkte jeg i går - og som sagt så gjort. Det fik jeg nu ikke taget mange billeder af, men vintergækkene trives, kunne jeg konstatere :o)

 

 En anden der også trives - dog kun inden døre (indtil videre) er Speedy. Han tilbringer en stor del af dagen liggende inde under min seng - der er gulvvarme i næsten hele huset - men han kom nu alligevel frem og kiggede ud ad vinduet/døren, da han hørte mig gå rundt derude.

 

 Der skal ellers ikke meget til at gøre ham forskrækket - og så er han den, der er forsvundet ind under sengen - sådan en kylling. Men i går sejrede nysgerrigheden altså; det var ret spændende at se mig gå rundt udenfor åbenbart.

 Bemærk dog lige hans kuglerunde øjne ;o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar