fredag den 11. februar 2011

Mon der er salg i sådan en lampe?

Da jeg flyttede ind i huset hang der stadig lamper fra de tidligere ejere.

 Det var jo fint nok, så jeg havde lys i de mørke decemberaftener - men det ville godt nok være synd at påstå lamperne falder i min smag.

 Derfor er jeg da begyndt at spekulere på, om ikke de ville kunne sælges. Der er det så bloggen kommer ind i billedet, for det er da oplagt at spørge jer kloge hoveder derude, hvad I mener?

 I første omgang drejer det sig om denne lampe (Den anden er stadig i brug - indtil jeg finder den helt rigtige over mit sofabord) Lampen er af glas - sådan lyder det i hvert fald :o)

 Den røde snor hører næppe til - gætter på der har hængt julepynt i den. Tror/ved I om der er salg i sådan en lampe? Evt. hvad det er for en lampe? Så kunne jeg jo søge lidt på den.

 

 På forhånd tak for jeres hjælp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar