fredag den 18. februar 2011

"Jamen, selvfølgelig da...!"

Allerførst vil jeg lige sige tusind tak for jeres søde hilsner og ønsker om snarlig bedring for mit pt. usandsynligt skrøbelige helbred :o) ...og så vil jeg herefter konstatere, at det åbenbart ikke har været nok at være udsat for:
  • "Bøvl i begge ender"
  • feber
  • voldsom hoste - jeg stadig "hygger" med
  • hovedpine
  • kraftig forkølelse
  • tilbagevendende kraftig kvalme inkl. ham der "Ulrik" i går aftes
siden i søndags.

I hvert fald har jeg lige raget en pande- og bihulebetændelse til mig også. Hvad skulle alle de små baktusser da gøre uden mig?

 Nøøøøøj, hvor jeg er træt af af at være syg :o(

 Men i det mindste har jeg her til morgen trods alt haft så megen energi, at jeg orkede at tænde for computeren, der har været slukket siden i søndags. (Forrige indlæg var via mobil) - men den energi er brugt op nu, så jeg vil lægge mig på sofaen, så jeg har energien til at gå ned og hente min penicillin efter kl. 14.

 Der skal dælme et godt helbred til at være syg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar