tirsdag den 15. marts 2011

Åh - at EJE en have :o)

Der blæser en til tider strid østenvind i dag og med kun et par plusgrader, er det ikke just opholdsvejr i haven, men ikke desto mindre har jeg lige tilbragt en lille times tid derude.

Og hvor var det bare dejligt at gå rundt i en have, der er MIN og ingen andres :o)

 Lige for tiden VÆLTER det også op med løgplanter alle steder og jeg bliver så glad i låget af at se det.

Samtidig er jeg også en kende utålmodig, for jeg aner jo ikke hvilke FARVER blomsterne får - endnu. Havde ikke kameraet med denne gang, men jeg fik revet lidt blade sammen rundt omkring og så blev kradsebrædtet slæbt ind i udestuen - i to dele.

 Jeg kan ikke selv samle det, men jeg har besluttet det skal stå i udestuen, så er det beskyttet mod vejr og vind året rundt. Pladsen har jeg også fundet, så nu mangler jeg blot en handyman eller to, der kan montere det for mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar