søndag den 20. marts 2011

Ikke så besværligt endda!

Tog en hurtig beslutning i går:
Jeg tager altså motorcyklen
- og det gjorde jeg.

Kunne derfor vente med at tage hjemmefra til kl. 18. Ankom Roskilde 18.52. Og yes, der var garderobe! 19.10 stod jeg på min "sædvanlige plads"; forreste række lidt til højre for midten. Og så skulle der bare ventes - og ventes.

Opvarmningen Marie Key havde en temmelig svær opgave, eftersom folk jo bare stod og ventede på at TV•2 skulle komme på scenen. Jeg synes nu, hun klarede den utaknemmelige opgave helt okay.

 Kl. 20.45 startede "Bornholm, Bornholm..." så endelig og koncerten var i gang. En helt og aldeles godkendt koncert, efter min mening.

De nye numre gør sig rigtig godt i live-versionen. Ulempen ved at spille så mange nye numre, er dog at en hel del blandt publikum småbrokker sig, fordi de ikke kender sangene.
Personligt har jeg fået nogenlunde styr på teksterne til de nye sange, så jeg havde intet at udsætte på blandingen af nye og gamle sange.

Det havde jeg til gengæld, da jeg så dem i Operaen, for da var albummet "Showtime" jo ikke udgivet endnu. Jeg kan ikke fordrage at være til TV•2-koncert og så ikke kunne teksterne ;o)

Koncerten var slut ca. 22.25, så ud og stå i kø ved garderoben, få klunset på og så trille hjemad. Hjemme 23.50.

Næste koncert er i Portalen, men der ligger S-toget jo "lige ved siden af", så det går nok.

Ulempen er så at det Gudhjælpemig er en torsdag! Men er sikker på det bliver en dejlig en af slagsen ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar