torsdag den 12. juli 2012

Ca. 750 kg granitskærver...

 ...er nu kørt på plads, så i alt har jeg flyttet rundt på 1,75 tons skærver indtil videre.

Det er altså pænt meget.
 

 Skærverne er altså sorte - men pt. fyldt med granitstøv.
 

Jeg mangler at lægge foran mit lille skur og for enden af surbundsbedet (ses på billedet herover), men der skal jeg lige have sat nogle sten/fliser, før jeg kan få de sidste skærver på, så det bliver nok først i næste uge. Satser dog på at få kørt de sidste skærver væk fra p-pladsen i morgen, så jeg har dem i nærheden.

 

 Jeg mangler stadig at gå hele skærvepartiet grundigt igennem med en rive, men det bliver altså først, når alle skærver er kommet på plads.

Til højre ses min nye indgang til havens "katteafdeling". Man kan forøvrigt også skimte min "lupin-børnehave", hvor der også gror et par judaspenge.

Jeg smed for sjovs skyld nogle frø der i efteråret....og det kunne de godt lide; de er i hvert fald væltet op :o)

De skal selvfølgelig ikke stå der for evigt, men lige nu dækker de ganske fint for det visnede krokus-hav.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar