torsdag den 28. marts 2013

En kort fotorundtur i haven

Frk. Forår ER derude, så nu må Hr. Vinter godt snart forføje sig.

Indlægget her er skrevet på Ipad, og så kan jeg ikke ændre størrelsen på fotos...kan nemlig ikke scrolle mere end 1,5 billede ned i redigeringsfeltet, så er der ikke mere. (31.3.13 - Så har jeg haft tændt for den rigtige pc, og billederne er nu i ordentlig størrelse :)









Denne tekst er derfor tilføjet i html-redigeringen, da jeg ikke kan scrolle i indlægget, når jeg har sat fotos ind.

2 kommentarer:

  1. Jamen Esther, det ser da helt fornuftigt ud, der var kun sne på 2 billeder, det lover bare godt!

    Du må have en fortsat dejlig påske!

    SvarSlet
  2. Hej Karsten..

    Tja, nu tog jeg jo med vilje fotos uden ret meget sne ;-)
    Også god påske til dig :)

    SvarSlet