søndag den 10. marts 2013

En veloplagt Trine Norby

Så var hun der igen, på den lokale kro, den gode blomsterdekoratør Trine Norby.

Denne gang var emnet forår/påske og hun var lige så underholdende som hun var, da jeg så hende samme sted tilbage i oktober.

Hun fortæller en masse små, sjove anekdoter undervejs - hvilket er ret underholdende at høre på.

Vi fik også historien, om hvordan hun kom med i Dalbys "Vis mig dit drivhus".

Det var en sød historie :)
 

 Nu var det altså ikke fordi hun ikke lavede noget, mens hun talte - hun viste en hel del teknikker, fortalte om planter/blomster mens hun fremstillede et blomsterarrangement og denne gang havde hun også en medhjælper, til at bære de færdiglavede ting ned på et bord.

Ham kaldte hun Frandsen, hvilket gav anledning til adskillige små morsomheder ;)

Her er hun i gang med forskellige arrangementer.

Da hun er en meget energisk dame, der ikke står stille ret længe ad gangen, kan det være svært at få et ikke-rystet billede ;) Til sidst et par billeder af nogle af de ting hun viste:
 

De store ting her havde hun lavet hjemmefra, da de var temmelig tidskrævende, men hun forklarede hvordan de var blevet lavet. Det kan godt være du ikke kan lide alle frembringelserne, men hvis du får mulighed for at opleve hende, så får du et par underholdende timer.

Jeg håber naturligvis på, at hun vender tilbage ved juletid igen, evt. sammen med en kollega - det blev i hvert fald nævnt, at det var en mulighed. I så fald er jeg på!

Hun er forøvrigt et sødt, sjovt og helt nede på jorden-menneske.

Jeg fik lejlighed til at tale et par minutter med hende, da vi var ude for at få lidt "frisk luft" :) og snakken faldt hurtigt på "Vis mig dit drivhus" og den gode Hr. Dalby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar