lørdag den 5. marts 2016

Ikke noget havearbejde i dag...

...det var simpelthen for koldt...og kæresten havde forøvrigt lånt min Thyborønhabit, så han kunne lege med sit nyindkøbte legetøj.

Han havde en del penge tilbage på et par gavekort fra i sommers og nu skulle de altså bruges.

Ergo tog vi ned i den lokale Bygma - og sørme, så var der tilbud, så han fik sit legetøj godt 500,- billigere end normalt.

Kæresten er glad - og det er jeg også.

Ja, faktisk er det et stykke legetøj jeg er ganske begejstret for han har købt:
Han har allerede afprøvet det på udestuens tag...og forskellen er da til at se.
FØR:
 EFTER:
Jeg ser allerede frem til den dag, hvor vi har fået udskiftet bræddegulvet i udestuen med betonfliser...sikke en leg det bliver at vaske ned om foråret :)

Ellers er her ikke sket så meget i dag, jeg har måttet bruge lidt over tre timer på skolearbejde (!) og vejret er gråt i gråt.
Derfor gik jeg en tur i udestuen med telefonen og fik taget et par opkvikkende billeder. Dem smider jeg i et indlæg senere i aften - eller i morgen.

En enkelt smagsprøve er der øverst i dette indlæg.

1 kommentar:

  1. Hej Esther.Det var da en smart en din kæreste fik købt........den kan da bruges til mange ting.
    Glæder mig også til det bliver lidt varmere så jeg kan få tømt drivhuset og få vasket det ned.
    Her har den stået på besøg i den nye planteskole vi har fået.
    Viser hvad jeg kom hjem med i morgen.
    Og spændende hvad du også viser i morgen.God lørdag Knus Jette

    SvarSlet