torsdag den 1. juli 2004

Ondt i r....!

...sådan helt bogstaveligt, er hvad jeg har nu.

 Ikke at det undrer mig, har trods alt siddet næsten uafbrudt foran skærmen siden kl. 10 i formiddags. Jeg "blev nødt til" at gennemspille Sacred-demoen et par gange mere - og det lykkedes mig også at finde nogle nye "gevinster", men nu er området totalt gennemsøgt - Amazon.com - få så sendt det spil!!! Det dukker sikkert ikke op før tidligst tirsdag, øj, hvor er der længe til *sic*

 Det gjorde det selvfølgelig ikke bedre at end af "Diablo-vennerne" sendte mig et screenshot med et kort over hele Ancaria....manner, det er jo kæmpestort!

 Der er jo spil til flere måneder - godt vejret er dårligt, lad det bare blive ved sådan i hele juli måned også, tak ;o) Resten af aftenen blev tilbragt på BattleNet, hvor jeg fik slettet en masse characters, så jeg er næsten klar til Ladder Season 2 nu....nå ja - og så fik jeg endelig min første lvl 80 hc ladder; en necromancer. Bedre sent end aldrig.

 Nå, men må hellere komme i seng, skal ud ad døren rimelig tidligt i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar