fredag den 16. juli 2004

Uden mad og drikke, duer helten ikke...

Det er vel næppe nogen hemmelighed at det mest irriterende ved at være opslugt af et computerspil, er at man desværre er nødt til at tage sig en ufrivillig pause af og til for at få noget at spise.

 Det gælder derfor om, at få tidsforbruget til madtilberedning/indtagning nedsat til et absolut minimum, så man atter kan koncentrere sig om spillet ;o)

 Derfor har min kost siden i lørdags mestendels bestået af kogte æg med lidt rugbrød, koldskål med kammerjunker, tzatziki og græsk salat og så en enkelt gang mad bragt fra pizzapusheren - ikke særlig varieret mad, for nu at sige det mildt.

 Der er dog visse fordele forbundet med en så minimal kostindtagning = mine bukser sidder lidt løsere, men sundt er det næppe :o) Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide at lave/spise mad, men jeg gider bare ikke, når jeg er optaget af et eller andet mere "vigtigt".

 Nu raser ladderfeberen dog ikke så meget mere; min necromancer er lvl 82 og fra nu tager det en pokkers tid at få experience - og så selvom man laver hell baal runs sammen med en makker. Desværre døde makkerens lvl 84 assassin i dag, i et solospil, så jeg ikke en gang kunne redde hans items - ergo må han begynde igen på lvl 1. Meget forståeligt havde han ikke lige den vilde lyst til at spille mere i dag, men mon ikke han er på igen imorgen - ville undre mig meget hvis ikke :o)

 Da jeg nu holder et par timers pause fra spillet, hvad andet er så mere naturligt, end at tilberede noget rigtigt mad?!

 Så lige nu er der en frisk landkylling i ovnen....mine tænder løber allerede i vand, de nyopgravede kartofler fra haven er ved at komme i kog, og så skal jeg have persillesmør og bønner til. Dog ikke bønner fra haven, de er først ved at dukke op nu, så det bliver købebønner i dag, men de smager nu også fint :o)

 Da jeg nu alligevel var nede i køkkenhaven, fik jeg også lige nuppet et par blomster, så jeg kan få noget af min have med ind i stuen:

 

Nå - kartoflerne er næsten færdigkogte nu, så det er tid at få bønnerne i vand :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar