lørdag den 23. oktober 2004

Bjældeklang...

...er ikke just en lyd jeg forventer at vågne op til - men det var ikke desto mindre, hvad der skete kl. meget tidligt i morges (6-7 tiden).

 Det var selvfølgelig Speedy - hvem ellers? - der åbenbart syntes vi (Capriccio og jeg) havde sovet længe nok og derfor havde kastet sig over et stykke legetøj, han ellers havde ignoreret indtil i morges; en plastickugle med en bjælde indeni.

Og selvfølgelig var det allersjovest at tonse rundt med den inde i soveværelset, ind under sengen, ud igen etc. etc.

På trods af jeg blev irriteret over at blive vækket så tidligt kunne jeg ikke lade være med at smågrine over hans opfindsomhed...men til hans store fortrydelse lykkedes det mig at falde i søvn igen, bjældeklang eller ej :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar