søndag den 10. oktober 2004

Social weekend

Jeg husker ikke hvornår jeg sidste gang har været så meget "på farten" som i denne weekend.

 I går tog jeg ud til en god veninde ved middagstid og var først hjemme igen ved 19 tiden. I dag gik turen så ned til mine gode venner på Stevns - hyggeligt som altid :o)

 I morgen drager jeg så til Fyn, for at besøge min faster. Det skal nok blive hyggeligt også. Til gengæld tror jeg at jeg er "mættet" af socialt samvær for en stund, når jeg vender snuden hjemad igen tirsdag. 

Når man er så meget vant til sit eget selskab, kan man blive helt træt i hovedet af "at være social" i så store "mundfulde". Det skal dog ikke forstås som om jeg keder mig i venner/familiens selskab - slet ikke - hygger mig gevaldigt - er bare mægtig træt, når jeg så er "mig selv igen" :o)


 Hvordan har DU det med at være social?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar