tirsdag den 12. oktober 2004

Endelig skal jeg ikke holde bøtte mere!

Det har godt nok også været rigtig svært at holde bøtte så længe!! Men nu er hele familien blevet underrettet og derfor kan jeg også delagtiggøre denne blogs læsere i mit "nye liv" :o))

 Hvis der er en dato jeg aldrig nogensinde vil glemme er det tirsdag d. 5. oktober i det Herrens år 2004.

  Denne dag vil - for evigt - være intet mindre end den lykkeligste dag i mit liv! 

Jeg havde næsten ikke sovet natten til denne særlige tirsdag og var derfor usædvanlig træt - og alligevel totalt oppe at køre. Vågnede kl. 5.30 og tog afsted mod Roskilde ved 6 tiden *gab*

Undervejs begyndte det at regne, men selv ikke dét kunne fjerne den kriblende nervøsitet/spænding, der raserede i hele min krop.

 Kl. ca. 8.45 hørte jeg så de ord, jeg havde længtes efter at høre i flere år (og i særdeleshed i de sidste par måneder) :
Ja, det var jo så godt nok!
Efter nogen ventetid kunne jeg kaste mig op på 45'eren og trille ind mod byen, nærmere betegnet Rødovre, hvor min elskede ventede på mig :o))

Jeg glemmer aldrig den følelse af total ekstatisk lykke og boblende jubel, der fyldte mit indre, da jeg endelig kunne tage min elskede med mig hjem.

Den dag havde jeg set frem til i flere måneder :o))

 Min livsdrøm gik i opfyldelse denne dag:

  Jeg er MOTORCYKLIST :o)))))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar