torsdag den 21. oktober 2004

Tidsperspektiv

Efter ide af Liselotte. Lad dig bare inspirere :o)

 For 10 år siden ville jeg…

1. Være 28 år gammel og have 2 katte; Louis og Capriccio 
2. Være bosiddende i Holte med en kæreste i et elendigt forhold.
3. Læse til lærer på KDAS. (aftenseminariet)

For 5 år siden ville jeg…

1. Drømme om at blive motorcyklist.
2. Være med til at starte en ny skole op. Spændende og hårdt.
3. Få influenza for første gang i mange år – efter min første (og sidste) influenzavaccination.

For 3 år siden ville jeg…

1. Drømme heftigt om at blive motorcyklist. 
2. Være i Irland for 2. gang i mit liv.
3. Lære en hel masse om mig selv på godt og ondt.

For 1 år siden ville jeg…

1. Drømme endnu heftigere om at blive motorcyklist.
2. Begynde at læse bøger om positiv tænkning.
3. Flytte for 31. gang i mit liv. 

Indtil videre har jeg i år…

1. Fået ført LIVSDRØMMEN ud i livet :o)
2. Fundet ud af jeg trives bedst uden kæreste. 
3. Fået genetableret kontakten til to veninder.

I går…

1. Formåede en lille ting som en hilsen på det rette tidspunkt at gøre hele dagen god. 
2. Fik jeg en hyggelig telefonsludder med min mor.
3. Gik jeg i seng kl. 21.30 og læste mig i søvn.

I dag…

1. Blev min køretur hjemad frivilligt forlænget med 15 km pga. det fine kørevejr :o) 
2. Fik mine tanker om et andet arbejdsliv udi fremtiden ny næring.
3. Fik min udlejer og jeg ordnet verdenssituationen i løbet af 2½ time. Enormt hyggeligt :o)

 I morgen…

1. Vil jeg glæde mig over endnu en dag på motorcykel – uanset vejret :o)
2. Nyde at det endelig er weekend og jeg derfor...
3. Kan bruge mindst 3-4 timer med at spille Sacred online.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar