søndag den 13. marts 2005

Ca. 1 times sveddryppende motion i soveværelset...

... var lige hvad jeg havde brug for. Tror det er mindst et år siden jeg sidst har gjort det. Var faktisk lidt forbløffet over, at jeg ikke blev så hurtigt forpustet som ventet - det må være sidste uges langrends skyld :o) Jeg er jo ellers ikke særlig begejstret for at svede, men lige i dag gjorde det ikke så meget. Heller ikke selvom de, til tider, temmelig voldsomme udfoldelser betød jeg måtte hoppe i bad for 2. gang bagefter. Det var nemlig aldeles pragtfuldt atter at bevæge sin krop både stille og roligt, vildt og voldsomt rundt på soveværelsesgulvet i takt til de latinamerikanske rytmer, der strømmede ud af computerhøjttalerne :o) Jeg må helt klart se at få danset noget mere fremover :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar