lørdag den 26. marts 2005

Ufrivillig sengeliggende...

... er hvad jeg er i dag. Ævs.

 Det skyldes køreturen til Fyn i går. Når man sidder 3 voksne mennesker på bagsædet af en lille bil, kan man ikke komme til at sidde ordentligt; man sidder skævt og sådan noget kan min ryg ikke lide! Når man sådan har ondt i ryggen, bliver man meget opmærksom på hvor meget man egentlig bruger sin ryg i løbet af en dag.

 På trods af at vejret tidligere i dag, faktisk egnede sig til en tur på motorcyklen, måtte jeg droppe den ide; jeg ville slet ikke kunne holde ud at køre på den, for ikke at tale om af- og påstigningen! AV.

 Det samme med PC'en - skal ikke sidde her ret længe førend det begynder at gøre ondt - så jeg tilbringer dagen i sengen og håber, det er overstået i morgen.

 Det eneste jeg kan lave uden at belaste ryggen, er at læse - Isfolkets Saga - til stor glæde for Anja, da det betyder, der bliver endnu flere bøger hun kan låne næste gang vi ses :o)

 Nå, må hen i sengen igen. Hav en god lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar