tirsdag den 29. marts 2005

Første arbejdsdag efter ferien

For en gangs skyld føles det ikke så hårdt at skulle på arbejde igen efter en ferie. For det første fordi jeg møder sent i dag og for det andet fordi det - igen - er lykkedes mig ikke at vende op og ned på nat og dag :o))) Hver eneste dag i påskeferien vågnede jeg mellem 7-8.

Godt nok blev jeg ofte liggende i sengen til middag - men uden at sove; Jeg læser helst liggende i sengen. I morges vågnede jeg allerede kl. 6.45 - så der var tid til at ligge og læse 1 times tid før jeg skulle op - en aldeles anbefalelsesværdig måde at vågne på :o)

 Nu er jeg kommet i tøjet og vil sætte mig i sofaen og glo lidt tv, mens jeg indtager morgenmaden. Bagefter er det tid at komme i overtøjet - og så skal mc'en luftes :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar