onsdag den 2. marts 2005

Nu er det vist på tide med noget morgenmad

Har været oppe siden 6.25 og har endnu ikke fået noget at spise. Om små 10 minutter kan jeg dog hive de første hvedekerne-boller ud af ovnen og så skal der spises. UHM - jeg elsker nybagte, lune boller :o) Siden jeg stod op, har jeg ikke ligget på den lade side, ret længe ad gangen. Når man nu får sådan en ekstra "fridag" serveret pga. vejret - for øvrigt første gang jeg prøver dét - gælder det om at få noget ud af dagen. Jeg har både skovlet sne i ½ time, sørget for at fuglene stadig har rigeligt med solsikkekerner i foderhuset, smækket en bolledej sammen og læst weblogs. Kunne vist godt have droppet sneskovlingen, for der er faldet 2-3 cm siden, det sner stadig og den sidste times tid er det også begyndt at fyge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar