søndag den 3. april 2005

Det er vist ved at blive en vane...

... at vågne før kl. 9 om søndagen. Det generer mig nu ikke det fjerneste; slet ikke når et kig ud af vinduet viser solskin og dermed lovning på endnu en pragtfuld forårsdag :o) Jeg kan mærke at jeg skal UD i dag - ud på min terasse og gøre den forårsklar, dvs. almindelig oprydning, så jeg lidt senere kan tage 45'eren og trille ud efter et par farverige planter til nogle af mine krukker. Ville selvfølgelig helst tage mc'en, men den kan jeg ikke fragte særlig mange planter på, til det formål er 45'eren bedre, da den kan have en kasse stående foran og topboksen er højere :o) Jo, dagen i dag kommer til at stå i havens tegn, tror jeg. Så må eksamensteksterne vente - er jo også i god tid - vil hellere nyde det fine vejr idag, de har jo lovet regn fra i morgen. Skal DU ud og nyde vejret i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar