lørdag den 2. april 2005

Mit livs forår!

Ikke om jeg begriber, hvordan jeg bar mig ad med at komme igennem de sidste mange forår - uden en motorcykel. Da jeg gik i gang med at tage kørekortet sidste sommer, havde jeg temmelig meget på fornemmelsen, at mit liv ville ændre sig radikalt - til det bedre - så snart jeg fik en motorcykel. Jeg fik ret! Som det - ret sandsynligt - er læsere af denne blog bekendt, så har mit liv ændret sig gevaldigt i positiv retning siden d. 5. oktober 2004. Allerførst skyldes dette jo den ubeskrivelige følelse af GLÆDE, der fylder mig, bare ved tanken om, at jeg er motorcyklist. Dernæst den ultimative køreglæde jeg rammes af, hver eneste gang jeg triller afsted og sidst men ikke mindst, det at jeg kan mærke, at den "frustrationsknude" jeg har haft i maven de sidste mange år - er helt væk - og erstattet af en kæmpe "jubel-boble" i stedet for :o) Tror faktisk ikke, det er muligt at føle sig mere lykkelig end jeg gør lige for tiden :o)) Dagens "trilletur" gik til Sverige, nærmere bestemt Skåne - til frokost og eftermiddagskaffe hos min mor - små 300 km alt i alt. (298,3 km helt præcist) I morgen ser vejrudsigten jo lige så lovende ud, men jeg skal knokle videre med eksamensopgaver og vil også gerne nå en tur i haven - men mon ikke der bliver tid til at trille lidt - jeg tror det :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar