fredag den 22. april 2005

Et apropos til den igangværende selekampagne for bilister

Sakset fra Sikkertrafik.dk: Politiet får tit noget at grine af, når de stopper bilister uden sele:
- Det er ikke min bil!
- Jamen, jeg har lige fået en p-bøde.
 - Det er fordi jeg er fritaget for at køre med styrthjelm.
 - Det er fordi jeg er for tyk.
 - Jeg skal da ikke have en bøde for det, for jeg fik en bøde i sidste uge for det samme, og den bøde har jeg slet ikke betalt endnu.
 - Jeg plejer ikke selv at køre!
 - Min kone er ved at føde. (Manden var alene i bilen!)
 - Hvem – mig?
 - Øv – jeg har også glemt mit kørekort.
 - Det er fordi selen klemmer – og jeg skal tisse.
- Min moster er lige blevet indlagt på sygehuset!
 - Nej, jeg fylder 79 næste gang, så det kan vist ikke betale sig!
 - HVOR står det?

- Jammen, jeg bor lige derhenne.

- Nå, det havde jeg ellers da jeg kørte hjemmefra! - Jeg lider så frygtelig af klaustrofobi. - Satans! Det er 2. gang i denne måned. - Det er min kone, der har anmeldt mig, ikke? - Det må jeg ikke for min læge. - Jeg nåede det ikke lige. - Ældre herre: "Jeg er fra før den tid, hvor der blev isat sikkerhedsseler i bilerne". - Men det er fordi, hormonerne flyver rundt i min krop. - Der er faldet en 25-øre ned selelåsen. - Det er fordi telefonen lige ringede... - Jeg skulle bare lige hjem fra tanken. - Den virker ikke. - Jeg har ikke noget kørekort og det er altså ikke min bil - Hvad skal du lave i aften...? - Det kan man da ikke få en bøde for! - Der er ikke nogen sikkerhedseler i min bil. - Min onkel er gravid, derfor skal jeg ikke have sele på. - Jeg gad ikke have den på, den klemmer. - Jeg kender din chef. - Er du på samme station som Simon? - Jamen, mine pa....... er for store.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar