søndag den 24. april 2005

Sikke en dejlig overraskelse :o)

Da jeg kom hjem fra Brugsen, kom min søde nabo hen til mig, og spurgte:
- Har du været nede i haven og kigge? - Nej? - Jeg har fræset din køkkenhave igennem, så du kan komme i gang. - Iiiih...1000 tak
- og så fik han ellers dagens største smil :o) Så nu har jeg fået flyttet jordbærplanterne derned og fået lagt de første kartofler. Dernæst dækket til med fiberdug. Jeg skal have masser af kartofler i år - de kan jo holde sig i jorden indtil der kommer frost. I en jordkule. Nyopgravede kartofler i oktober/november er en succes, jeg gerne vil gentage :o) Jeg har lagt både asparges- og alm. spisekartofler. Da alle er købt til spiseformål, men er blevet glemt og derfor har spiret, betyder at jeg ikke aner, om de overhovedet kan blive til noget, det må tiden vise. Hvis vejret ellers bliver til det i løbet af tors-søndag, så skal der sås bl.a. bønner og spinat og så må jeg se, hvor meget plads, der er tilbage. Udover havearbejde er mit lille køleskab med frostboks blevet rengjort og afrimet (5 cm is - så det var på tide!) - så jfr. sidste indlæg, kan jeg kun sige jeg har haft en aktiv søndag - og så har jeg ikke en gang nået at trille på den "rigtige" tohjulede...! Hvad har du lavet i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar