torsdag den 5. maj 2005

AH - Færdig med prøveforberedelses-stressen for i år

Så har jeg endelig fået skrevet de to breve til mine tysk-censorer, der er lavet forberedelse til imorgen, jeg har fået ringet til min mor i anledningen af "Mors dag" og jeg er færdig med diverse "hængepartier" (Herunder svar til Kimporator). Derfor kan jeg med fryd sige: Jeg har FRI resten af dagen :o) Så er spørgsmålet bare, hvad jeg skal bruge resten af fridagen til. Det ville være umådeligt fristende med en køretur, men....vejret! Godt nok skinner solen lige nu, men det gjorde den også i går....med det resultat, at jeg havnede i en gevaldig byge ca 40 km hjemmefra! (Godt nok havde jeg regntøj med, men det er ikke skidesjovt at køre, når det regner så meget, at man næsten intet kan se - på trods af "vinduesvisker" på handsken) Den "succes" gider jeg ikke lige gentage i dag. Nå, jeg finder jo nok på noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar