mandag den 16. maj 2005

At komme hviledagen i hu...

 ... betyder åbenbart, at man undlader at bruge sit blinklys ved vognbaneskift på motorvejen, når man er bilist og det er 2. pinsedag??!! Kan ikke mindes jeg før har oplevet mange bilister undlade at blinke på KøgeBugt som her til aften, for ikke at tale om deres mere eller mindre hasarderede overhalinger "for tæt på"; Det er dælme ikke nemt at holde en afstand på min. 2 køresekunder til nærmeste forankørende, når sådan et jeg-gider-ikke-bruge-blinklys-idag-fjols drøner ind lige foran en, så afstanden til hans madkasse med ét er under 1 køresekund. Grrrrr. Nå, men ellers var det en rigtig god fødselsdagsfest vi fik holdt for min mor :o) Godt nok regnede det det meste af dagen i dag, men da jeg satte kursen hjemad holdt regnen op, og da jeg nåede Øresundsbroen kom solen frem og vejene var tørre :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar