mandag den 9. maj 2005

Næste års kursusbevillinger er fordelt...

 ...og jeg blev overrasket! Jeg skrev jo d. 12.januar:
Personligt har jeg faktisk ansøgt om at få lov til at læse "Dansk som andetsprog" som liniefag til næste år - da min ansættelseskommune ønsker at opkvalificere deres lærere, bl.a. med henblik på at hjælpe de tosprogede - de vil bare ikke give nogle penge til formålet, da de skal spare! Så jeg bliver meget overrasket, hvis jeg vitterlig får tildelt en pose penge at efteruddanne mig for!!!
For første gang har jeg (næsten) fået opfyldt alle mine kursusønsker; Næsten, fordi jeg ikke har fået "Dansk som andetsprog" som liniefag - det har skolen slet ikke råd til - og kommunen vil selvfølgelig ikke betale pengene - men jeg har - som plaster på såret - fået et 50 timers kursus i Dansk som andetsprog - og det er helt klart bedre end ingenting :o)) Derudover har jeg fået de 2-3 eftermiddagskurser jeg har søgt. Det er bare dejligt! :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar