fredag den 3. august 2007

Håhr!

Det har jeg sgutte prøvet før!

Når vi skriver den 1. august, plejer min første tankeassociation altid at være "Så har jeg fødselsdag om 15 dage" - men ikke i år.

De sidste par dage har jeg jo siddet opslugt af talrige fødsels-, dåbs-, vielses-, døds-, og begravelsesdatoer og derfor slet ikke skænket det en tanke, at jeg har fødselsdag i denne måned.

Det rådede min kære mor så bod på idag, da hun ringede og spurgte mig, hvad jeg ønskede mig.... "Øhm....jeg tror ikke jeg ønsker mig noget, jeg har jo hvad jeg har brug for, jeg mangler jo ingenting" var mit første svar.

Efter lidt snakken frem og tilbage fandt jeg så frem til to ting, jeg godt kunne bruge, men det tog skisme sin tid.

Så nu jeg sidder her og er egentlig ret godt tilfreds med ikke at skulle holde stor fest i år - jeg ville jo ikke kunne lave en brugbar ønskeseddel. *G*

Selvfølgelig ville jeg da kunne lave en liste over ting jeg skal have købt, såsom blækpatroner til printeren, en dåse træbeskyttelse etc. men det er ikke ligefrem oplagte gaveemner *G*

Tidligere (altså før i dag) havde jeg ellers overvejet også at invitere et par venner til lagkage et par timer om aftenen, men den ide dropper jeg altså nu. *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar