tirsdag den 28. august 2007

Stadig bøvl

Jeg gjorde ret i ikke at glæde mig for tidligt.

Godt nok lykkedes det at få set et helt afsnit af CSI i går aftes - men senere begyndte signalet igen at lege gemmeleg....godt nok ikke så længe ad gangen - men nok til at jeg missede en del af det program, jeg sad og så...*grrr*

...så da TDC ringede i dag for at få en update, tja, så var jeg jo lettere irriteret over den stadig-ikke-fungerende teknik!

Nu bliver der så atter sendt en tekniker ud - på torsdag - og jeg håber, han kan finde fejlen.

Det er ikke TDC-TV som sådan der er noget galt med; det er min internetforbindelse, der har det med at "hoppe af" og så forsvinder tvsignalet jo også.

Det undrer mig bare at det er blevet så ustabilt. Jeg har ligesom haft ADSL her de sidste fire år uden problemer (Kun udfald, når det også skete for en masse andre herude).

Så, det er mig altså noget af en gåde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar