mandag den 13. august 2007

Pragtfulde unger!

Så fik jeg endelig mødt min 7. klasse :o)

Det gik helt fint og jeg har en god fornemmelse mht. klassens og mit samarbejde de næste par år. Jeg synes nemlig godt om klassen. Det er 24 rare og glade unger og jeg glæder mig til at skulle have dem igen i morgen :o)

Naturligvis skulle de afprøve "den nye lærer" og havde derfor, hvad nogle nok vil kalde "et ekstraordinært højt støjniveau" - i hvert fald til tider. MEN - de beviste nu også rigtig mange gange, at de godt kan være stille, når de vælger at være det *G*

Ærgerligt nok for dem *hehe* lykkedes det dem aldrig at få mig bare i nærheden af det røde felt - har lidt på fornemmelsen, at det var, hvad de prøvede på. Så der blev de altså snydt! *G*

Åh, ja, det er skønt at være lærer :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar