onsdag den 11. februar 2009

Ca. 10 km...

 ...er hvad jeg får gået i dag, når jeg ellers en gang er kommet hjem. Så jeg kan da ikke klage over manglen på motion - i dag ihvertfald :o)

Jeg måtte opgive at køre i dag, selvom det ikke var fordi der var faldet specielt megen sne. Men det, der lå på vejene derude på landet, hvor jeg bor, det var 4-5 cm brun sæbe, som jeg kunne se bilerne skøjtede rundt på. Altså alt for risikabelt at køre i på to hjul.

 Så på med vinterstøvlerne og så ellers begynde at gå. Det var en okay smuk tur igennem den snedækkede skov, ærgrede mig over ikke at have mit kamera med, men min taske var sgu tung nok i forvejen.

Efter godt og vel 3 km nåede jeg til busstoppestedet, en smøgs tid før bussen kom. Ankom Køge St. lidt i 8 og så måtte jeg sætte det lange ben foran, så jeg kun kom 13 minutter for sent. 13 minutter er nu ganske meget, når en lektion kun varer 45 min. Eleverne nåede dog at få undervisning i den resterende halve time.

Nu har jeg så to mellemtimer før jeg skal have 7. lektion og så har jeg fri ca. 14.15. Så kan jeg så langsomt bevæge mig ned de ca. 2 km ned til stationen - langsomt, fordi min bus først kører 15.20.

Efter busturen er der så lige 3 km at gå - så jeg regner med at være hjemme tidligst 16.30.

Det bliver altså noget af en lang dag - så det er godt, jeg ikke har nogen forberedelse til i morgen. Har heller ingen forberedelse til fredag og fra fredag eftermiddag har jeg F E R I E :o)

Jeg håber vejene er blevet så ryddede - og at der ikke falder de store mængder sne - så jeg atter kan trille på mc'en i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar